Selfcare met de natuur als basis.
  • Kristallen en edelstenen zijn een vriendelijke herinnering aan balans
  • Alles binnen 2 werkdagen verzonden. Gratis vanaf 50,-
  • Liefde begint bij jezelf
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Wat is de missie van Satu

Onze missie is om je aan te moedigen tevreden en gelukkig in balans te zijn met jezelf. We willen je helpen herinneren zo nu en dan jezelf even op 1 te zetten. We bieden producten en artikelen die we zijn tegen gekomen op onze ontdekkingsreis naar ontspanning anno nu

 

 

Wat betekend Satu.

Satu betekend een (1) in het Indonesisch. We hechten veel waarde aan satu zijn met het fundament van jezelf. Als de basis van jezelf niet in balans is. Hoe kun je er dan zijn voor andere?

 

Worden uitverkochte artikelen nog bijgevuld?

Ons assortiment varieert continue. We hebben artikelen die we blijven aanvullen maar ook op=op artikelen. Je mag er van uit gaan dat als een artikel niet meer wordt aangevuld, dit artikel ook niet meer wordt aangeboden op de website (dus ook niet als voorraad uitverkocht) Staat het artikel dus nog op de site maar is die uitverkocht. Dan komt deze waarschijnlijk snel weer beschikbaar! Als eerste weten wanneer deze weer op voorraad is? Schrijf je dan in de onze nieuwsbrief. Wil je toch heel graag een artikel die uitverkocht is? Neem contact met ons op. We gaan ons uiterste best voor je doen!

 

 

Wat zijn de verzendkosten bij Satu store?

Voor bestellingen tot € 50,- betaald u € 3,50 verzendkosten. Voor zowel een standaardpakket als een brievenbuspakket. Vanaf € 50,- is verzenden gratis. Je aankoop liever aangetekend verzenden? Dan brengen wij het verschil hiervan in rekening.

 

 

Hoe kan ik betalen bij Satu Store?

Je kan bij Satu Store betalen met alle veelgebruikte betalingsmogelijkheden zoals iDeal, credit card en Paypal.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien op voorraad worden artikelen binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Alle artikelen die we aanbieden, hebben we zelf in huis. Zo ben je er zeker van dat je product snel wordt verzonden. Dat geldt ook voor handgemaakt sieraden

 

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat kan! Je kan tijdens het bestelproces een verzendadres invullen binnen Nederland. Dit hoeft niet perse jouw adres te zijn. Als je een eigen Satu Store account aanmaakt kun je meerdere adressen invoeren, deze blijven bewaard in je account. Je kan dan bij het afronden van je bestelling het verzendadres kiezen.

 

 

Geen bevestiging ontvangen van mij bestelling?

Wij versturen in principe altijd een e-mail ter bevestiging. Controleer voor de zekerheid nog even je ongewenste en/of spam map. Het kan 3 uur duren voor je een bevestiging ontvangt! Nog steeds niks ontvangen? Neem even contact met ons op dan kunnen we het voor je controleren.

 

 

Mijn kortingscode werkt niet?

Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder. Klik in het menu op klantenservice.

 

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Maar natuurlijk! Je hebt altijd 30 dagen retourrecht. Wil je meer weten? Kijk dan in het menu en ga naar de pagina "verzenden & retourneren"

 

 

Wat is de Satu kwaliteitsgarantie?

Bij Satu Store willen we dat je lang plezier hebt van je aankoop. Daarom bieden we de Satu Store kwaliteitsgarantie. Dit betekend dat als je sieraad zonder schuld binnen drie maanden (vanaf je besteldatum) kapot gaat zonder dat je ergens achter bent blijven hangen, dat je van ons een nieuwe toegezonden krijgt bij duurdere stenen repareren wij alleen de ketting en of sluiting.

 

 

Wat is de garantie termijn?

Je hebt bij Satu Store 30 dagen retourrecht en nog eens drie maanden kwaliteitsgarantie.

 

 

Kan ik partner worden van Satu Store?

Dat kan. Sterker nog... Super leuk! Wij staan altijd open voor een leuke samenwerking. Stuur ons een mailtje met je voorstel, we laten snel van ons horen. satustorecontact@gmail.com

 

 

 

Terug naar boven