TIJDELIJK GESLOTEN!
  • Binnenkort nieuwe, exclusieve sieraden, dichter bij de natuur dan ooit.
  • Vind je natuurlijke balans
  • Home
  • Verzenden & retourneren

Verzenden.

 

Hoe wordt het verzonden?

Wij verzenden standaard via PostNL met track & trace, zo kun je al snel zien wanneer je, je nieuwe armband kan verwachten. Wij pakken je handgemaakte armband met grote zorg in. Eerst in een leuk tasje en dan in een speciale brievenbus verzenddoos. Daar kan dus niks mis gaan.

 

Verzendkosten.

Heel simpel. Bij ons zijn de verzendkosten binnen Nederland altijd gratis!

 

Hoe lang duurt het?

Alle armbanden bij Satu Store zijn handgemaakt. Zodra we je bestelling ontvangen, wordt je armband gemaakt en vaak nog de zelfde werkdag verzonden. Meestal arriveert je brievenbus pakket binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van je betaling.
Bij bestellingen in het weekend kan het iets langer duren. Heb je nog vragen? Neem dan even contact met ons op.

 

Retourneren.

 

Herroepen & Retourneren.

In Nederland heb je altijd het recht om zonder opgaaf van reden een overeenkomst binnen 14 dagen te herroepen. Bij Satu Store kun je dit doen door ons te mailen naar satustorecontact@gmail.com. Vermeld in je e-mail je naam, ordernummer en het product wat je retour wilt sturen. Je feedback over je herroeping vinden we fijn, maar dit is dus zeker niet verplicht.

LET OP: het artikel dient uiteraard wel in dezelfde staat te zijn zoals wij het hebben verzonden. Dus onbeschadigd in de originele verpakking. Als dit niet het geval is behouden wij het recht je retour te weigeren.

Na je 14 dagen herroepingsrecht heb je nog eens 14 dagen de tijd om je aankoop terug te sturen. We raden je aan om het artikel met track & trace te retourneren om elke vorm van twijfel te voorkomen. De kosten voor het verzenden van een brievenbuspakket met track & trace via PostNL bedragen €4,50. Deze vergoeden wij niet.

Na ontvangst van je retour storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op de bankrekening die is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. De verzendkosten worden alleen terug gestort als de volledige bestelling is geretourneerd. Als je maar een deel van je bestelling hebt geretourneerd vergoeden wij de verzendkosten dus niet. (dit is meestal je aankoopbedrag - €4,50)

Heb je verder nog vragen? We zijn er altijd om je te helpen.

Klantenservice


Kwaliteitsgarantie.

Bij Satu Store doen we ons uiterste best om te zorgen dat je lang plezier hebt van je aankoop. We zorgen dat je armband bestand is tegen haar toekomstige bestaan om jouw pols! Daarom geven we een half jaar kwaliteitsgarantie.

Als je armband binnen een half jaar na je bestelling kapot gaat zonder opzet dan krijg je van ons een nieuwe! Is je armband kapot omdat je ergens achter bent blijven hangen? Dan vergoeden wij dit niet. Vertrouwen is wat ons betreft de halve wereld. We hopen dus wel echt dat we ook op jou vertrouwen kunnen rekenen. Gebruik maken van deze optie? Neem contact met ons op via satustorecontact@gmail.com

 

Schrijf je in

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op je hoogte van de nieuwste producten en interessante informatie over onze armbanden.

Wij respecteren je privacy.

Terug naar boven